Doorgaan naar hoofdcontent

"Iets met groen en blauw"

Toen een tijdje geleden aan zus werd gevraagd 
hoe haar droomjurk er precies uitzag kreeg ik volgende beschrijving:


"Iets met van boven groen 
en vanonder blauw, 
en strak én wijd tegelijk."

En daarmee moest ik het doen.
Dit heb ik er van gemaakt. Linnen stofjes en paspel komen van bij Soldeur.
Patroontje is terug een Babette uit Zelfgemaakte kleertjes 2
ik hou precies nogal van dit patroontje. Vooral het rokdeel vind ik mooi vallen.
De onlangs gemaakte oorbelletjes pasten er voorwaar perfect bij.











Reacties

  1. Hoi, ik zag nu pas dat je me hebt genomineerd voor de liebster award. Wat lief van je! Vorig jaar heb ik al eens meegedaan, dus ik laat hem deze keer graag voor wat het is.
    je maakt trouwens leuke dingen zeg!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleedje en altijd tof als je als mama de wensen van je kinderen kunt in realiteit omzetten. En de schoenen passen er supergoed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoentjes werden door zus in functie van de outfit gekozen. Ondanks aandringen "dat ze toch best iets koos dat op meerdere jurken ging..."
    Tja, 't model weet wat ze wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volledig volgens de wensen!
    Leuk afgewerkt met het biesje langs de halslijn en de mouwen!
    Mooi!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof!
    Ook een soldeur-liefhebber zo te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann