Doorgaan naar hoofdcontent

't Is gebeurd...

De deadline voor de give away is verstreken.
Ik was aangenaam verrast van jullie respons!
Er vonden ook een aantal nieuwe volgers de weg naar m'n blogje.
'k Vond het zeer fijn om jullie hier berichtje na berichtje te kunnen verwelkomen.

De namen werden op papiertjes geschreven en in een kom gegooid, 
want zo moet dat dus bij een give-away.
Mijn meest onschuldige kinderhand werd erbij gehaald.
En er werd een winnaar getrokken.



Ik volg jou al sinds het begin jouw blog. Ik bewonder creatieve mensen en vind het leuk dat ze hun creaties willen delen met anderen :-)

Mijn voorkeur gaat uit nr de funny bunny's :-) omdat ik graag ne zot doe en lach :-)"


Anoniem maakte zich via een ander kanaal al op voorhand bekend. 
Dus, tante Ilseke, deze funny bunny's komen eraan!!!




Voor wie deze keer nèt naast greep, 
I'll be back!


Reacties