Doorgaan naar hoofdcontent

't Is weer voorbij...

Of het nu effectief een mooie zomer was, die discussie laat ik graag even passeren. 
Voor mij was ze in ieder geval mooi genoeg. 
Maar dat de zomervakantie er binnenkort terug op zit, 
da's dan weer een vaststaand feit.
Bij deze verklaar ik dan ook een eind aan de komkommertijd hier op mijn blog.

Het najaarsprogramma ziet er alvast veelbelovend uit:

  • een back to school collectie met een strikje rond
  • workshoppen voor dummies (dummie van dienst: yours truly)
  • een bijzonder kledingstuk  in een vrolijk stofje
  • een vrolijk kledingstuk in een bijzonder stofje
  • een "aai"-hoes (eigenlijk een "aai-aai-aai"-hoes)
  • een give-away des duivels
  • ...
Dat klinkt goed, niewaar?
Nog even geduld. Veel meer daarover vanaf volgende week!


Ondertussen, bij wijze van zoethoudertje, 
enkele nog niet eerder geposte kiekjes van tijdens de afgelopen zomermaanden.
Lieveke en zus "unblogged", als het ware.
Enjoy!




Reacties

  1. Ik kan al niet wachten! Vooral op die workshops voor dummies. Ik reken mezelf daar ook toe :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann