Doorgaan naar hoofdcontent

En ik had mijn speech niet bij...


Nathalie van de fijne blog M.E. Sew Lovely lapte mij dus doodleuk dit:
"Ik heb je zonet genomineerd voor de Liebster Award! Meer info op mijn blog!"


Jeeeej, nen award!
Eeuh, kreeg ik die al 's niet?

Verdraaid, ja!
Oei, moet ik nu helemaal opnieuw?

Ba neen,
ik verwijs gewoon naar de vorige keer!
Ge moogt hier ne keer klikken.

Slim van mij, niewaar?!
Nathalie, hartelijk dank voor de nominatie!
Nieuwe nominaties, echter, zul je van mij niet krijgen.
Ik deed het eerder al eens.
De bedoeling van deze award is om mede bloggers in de kijker te zetten
en elkaar nieuwe blogs te laten ontdekken.
Dat deed je dus voor mij, missie geslaagd!
Bij deze sta jij hier vandaag bij mij in de kijker!








Reacties

  1. Lesje geleerd! In 't vervolg zal ik mijn achtergrondwerk wat beter uitvoeren ;)
    In ieder geval heb je het DUBBEL en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann