Doorgaan naar hoofdcontent

Legging


Ooit al eens iemand afgevraagd waar de naam legging vandaan komt? Ikke niet. 
De naam komt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voort uit de activiteit die je met zo'n kledingstuk uitvoert. 
Of het gebrek aan activiteit dan.  Zoals: liggen, (hangen, 'chillen',... )
Vandaar dat het bij veel tieners zo'n dikke hit is vermoedelijk. Zo ook bij die van mij. 


Ik kocht een tijdje geleden voor Norah een jeanshemd met het idee dat het als basisstuk in een tienerkast niet kon ontbreken. Maar het kwam er te weinig uit naar mijn gedacht!
Toen ik bij Modecoupon deze joggingstof met sterretjes tegen kwam bedacht ik dat deze mij daarbij wel eens kon helpen...
en gelijk had ik.
Jeanshemd lag 'chill' in de zetel, ging mee naar school én stond cool te wezen op het schoolfeest :-)

Patroontje vond ik in Knippie. Zat snel in elkaar, is perfect van pasvorm en heeft een tof vals neepje middenvoor.







Stof: Modecoupon dus
Patroon: Knippie nr. 4 augustus-september 2014

Reacties

  1. idd leuk met het neepje vooraan! Misschien heeft 'leg' iets met de naam te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk met die neepjes. Dat zou hier ook scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole outfit,ik vind dat gestikte neepje/streepje of hoe het ook noemen mag,van voor op de pijp mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet ze er hip uit. Een hele leuke legging en een zeer geslaagde combinatie! Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann