Doorgaan naar hoofdcontent

Patroontesters gezocht!


oproep patroontesters pdf naaipatroon zomerjurk meisjes


Nooit gedacht dat ik  zelf ooit de oproep zou lanceren!



Ergens vorig jaar maakte ik deze jurk op maat van mijn 7-jarige dochter voor de PRP contest.
Naast het feit dat ik toen - nipt - strandde op een tweede plaats kreeg ik ook heel veel leuke reacties op deze jurk.
En ik moet toegeven, het is nog steeds een van mijn favorieten.
Ik hou zelf bijzonder veel van de rug.

oproep patroontesters pdf naaipatroon zomerjurk meisjes

Al snel groeide het idee, en ook steeds meer de wens, de jurk in meerdere maten uit te tekenen...
Er kroop heel wat tijd in en koste me behoorlijk wat moeite!
 Ik moest eerst nog mijn eerder beperkte kennis van patroontekenen en mijn roestige vingers wat betreft CAD-technieken, behoorlijk wat bijschaven!

Maar vandaag is het dus zover: 
ik heb hier een patroontje liggen in maat 2 tot 10 jaar, in 3 versies en met 3 opties... 

oproep patroontesters pdf naaipatroon zomerjurk meisjes

Dit patroontje wil dolgraag zijn eerste stapjes in de wijde wereld zetten! 

Maar graag had ik er eerst nog een testpanel op losgelaten... 
Zie je het zitten? Stuur me dan voor vrijdag een mailtje via info@lievekeenzus.com met vermelding van de maat die je normaal gewoon bent te maken.
Op zaterdag 20 februari stuur ik je dan het PDF-patroon met verdere instructies toe.
Ik voorzie jullie dan een 2-tal weken te geven om de test te doen, oké?
Je hoeft zelf geen blog te hebben maar het zou wel leuk zijn mocht je het even melden.
Om een goed zicht te hebben op de pasvorm had ik graag wel enkele foto's op model gehad.

Alvast bedankt!



Reacties

  1. Wat een prachtige jurk! Wat mij betreft mag er ook graag een mama-versie komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan wat naaien en probeer graag nieuwe dingetjes, dus ik stel me kandidaat als tester!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil gerust eens een patroon uittesten. Ik heb een kleindochter van 4 jaar oud waarvoor ik nu maat 116 maak.
    Je kan mijn werkjes bekijken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik weer eens wat anders dan de rest. Zwierig, elegant en überschattig! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeh! Ik wilde het bij de vorige post al vragen of de grotere maten ook kwamen! Ik meld me direct aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zo mooi, mijn kleine nichtje en haar zusje willen gerust model staan. En ik wil dit wel eens testen ;)
    Ze hebben maar 110 & 92.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, ziet er Super mooi uit!jammer genoeg geen dochters in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat mijn dochter al een hele reeks kleedjes zou bestellen ;-) En heb er ook wel leuke stofjes voor :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bied me ook graag aan als tester. Een blog heb ik niet, maar wel een bijna 3 jarige meid met maatje 104.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien nog even bij zeggen dat ik nog maar een jaartje naai, dus ben nog niet zo ervaren 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een pareltje dus ik stuurde een mail :) duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bied me graag aan. Ik naai pas net.maar deze zou mijn dochter van 7 jaar en maatje 128 wel heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, leuk idee. Ik wil ook wel test-kees spelen. Mijn kleindochter Yana wordt zes in mei en heeft nu maat 122

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk patroon, maar helaas zijn mijn dochters al tieners. Veel succes met dit patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig patroontjes! Ik wil het graag uittesten hoor! Ik heb 2 dochters, een van 4 en een van 5. Kies maar! ;-) (PS; ik mailde je, maar die keerde 2x terug, mailbox vol wegens groot succes??)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Héél mooi! Wil ik ook wel testen in een 116 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb ook wel interesse; ik heb al een mailtje gestuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi, heb je een mailtje gestuurd als testpatroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, ik heb wel interesse. Ik heb 3 dochters : maatje 98/104 maatje 122/128 en 128/134
    hangt wat af van het model en merk van kleren welke maat ik moet nemen. ze zijn respectievelijk 4j, 6j en 8j

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat een leuk patroontje, ik wil met veel plezier de 2 jaar testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk patroontje wil ik graag testen :) ik heb 2 dochters eentje met een 140 en eentje met een 134!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb zeker nog wel eens zin om een patroontest te doen, mijn jongste verdient zeker nog eens zo'n zomers jurkje. Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Morgen wordt er hier eentje tien, eentje waarvoor ik graag jurkjes naai!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helaas zit het maatje dat ik nodig heb er niet bij (mijn dochtertje is 10 maand) MAAR ik heb het wel gedeeld op mijn facebookpagina https://www.facebook.com/babystuffDIY/, zodat anderen weten van dit leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh zo een mooi zomernaaisel!! Ik zie dat compleet zitten!!!! Berichtje onderweg naar je mailbox.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk mooi, mag ik ook testen? Ik stuur je een mailke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe leuk zou dat zijn om jouw mooi kleedje te testen :-) ... duim duim :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat je zelf een patroon hebt gemaakt! Erg leuk en ik zou graag meedoen, maar ben bang dat ik niet voldoende tijd heb ... Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik zie het ook wel zitten, heb een kleindochter met maatje 98 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dit ziet er zo mooi uit!! ik stuurde je dinsdag ook een mailtje, want wat zou ik deze graag willen testen! zo heerlijk zonnig!! benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooi jurkje! had ik het niet pas vandaag gezien had ik mij en mijn dochtertje graag kandidaat gesteld... Nu ben ik benieuwd naar de vast heel mooie resultaten!
    Groetjes R

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Verdorie, net gezien dat ik te laat ben om het patroon te testen. Ziet er alvast een hele mooie jurk uit. Mocht je toch nog een tester nodig hebben in maatje 134-140, ik ben nog steeds kandidaat. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh tof! Ik zie het nu pas! Dus ik wacht vol ongeduld tot het te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook te laat..maar ik vind het prachtig! Tot welke maat komt het uit?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann