Doorgaan naar hoofdcontent

Baby's Summer Dress (gratis digitaal patroon)


Ik tekende een patroon: de Garden Party Dress. 
Oud nieuws, zeg je?!

Inderdaad!
Eryn's Dresses - Garden Party Dress was het eerste kooppatroontje van Lieveke en Zus.
Het patroon is er van maat 2 tot 10 jaar, maar steeds meer kreeg ik ook de vraag:
"Is er een baby-versie beschikbaar?" 
"Komt die er ook in grotere maten?"



WEL...
Op die eerste vraag zeg ik vandaag volmondig: "JA!"
Er was reeds een gratis versie te downloaden in maatje 12/18 maand.
Die versie breidde ik ondertussen uit met 4 extra maten.



En deze krijgen jullie dus vandaag van mij.

GRATIS!
Hoe fijn is dat?!


Eryn's Dresses - Baby's Summer Dress
hier digitaal te downloaden!

Het bestand omvat de patroondelen in de maten
2/4 - 4/6 - 6/9 - 9/12 en 12/18 maand.
Een werkbeschrijving zit er niet bij, 
maar graag verwijs ik jullie naar deze link.
Met deze tutorial moet het perfect lukken ;-)



PS: De Garden Party Dress 
is trouwens nog steeds hier te verkrijgen.



Maken jullie een Eryn's Dress?
Je mag het me altijd laten weten!
Ik hoor graag jullie feedback.

Reacties

  1. super leuk ....ik kijk al uit naar de zomer om terug tijd te hebben om dit jurkje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai An, jij zit niet stil!! leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kleedje, bestaat het patroon ook voor meisjes in maat 11o.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann