Doorgaan naar hoofdcontent

Liebster Blog Award

Ik had er helemaal nog niet aan gedacht deze ooit te krijgen, laat staan nu al!
Maar toch, ik kreeg de Liebster Blog Award. Waarvoor héél hartelijk dank, Alice in bijzonderland.

Daar is natuurlijk wat werk aan.
Om te er maar meteen mee te beginnen, 

de antwoorden op de 11 vragen die Alice (aka Stefanie) me heeft gesteld:

1. Wat is jouw favoriete blog en waarom?
Ik heb ondertussen behoorlijk wat favorietjes (de lijst hiernaast dient dringend aangespekt).
Als ik er toch één moet noemen, dan beslist Meisjesmama.
Deze blog zorgde ervoor dat mijn zus en ikzelf een tijdje geleden de naaimicrobe te pakken kregen toen we met haar stoffenwinkellijstje in de hand door Gent doolden. :-)

2. Wanneer begon je met jouw blog en wat is het leukste blogbericht dat je hebt geplaatst?
12 maart 2014, nu welgeteld 26 dagen geleden, 'and counting'...
Leukste bericht is deze, omdat de fotoshoot zo leuk was.


3. Geef drie redenen waarom je andere mensen zou aanbevelen om te bloggen?
't Is leuk! Het zoeken naar de geschikte lay-out, het bedenken van onderwerpen, het fotograferen... en hoe enthousiast het ganse gezin hierin uiteindelijk dan in mee in opgaat!
't Is spannend! De eerste pageviews (vanover gans de wereld),de eerste volger en dan de reacties, elke keer weer verrassend.
't Is verslavend! Welja, niet echt om aan te bevelen misschien? Alhoewel: ieder mens heeft recht op minstens één (goeie) verslaving, en een blogverslaving is zo slecht nog niet...


4. Welke hobby's heb je naast bloggen?
Te veel! Naaien, haken, koken, reizen, tekenen, knutselen,interieur, deco,...
Nooit allemaal tegelijk, een dag heeft spijtig genoeg maar 24 uren. 

5. Mocht je een reis winnen naar een droombestemming, waar zou je dan naartoe gaan?
Een rondvaart doorheen de Middellandse zee, van eilandje naar eilandje.



6. Wat is je grootste miskoop ooit geweest?
Een lavendelblauw deux-piece'ke toen ik een jaar of 13 was.
Ik was toen intens op zoek naar een eigen 'stijl', met wisselend succes.

7. Hoe zou je uzelf omschrijven als dier?


8. Wie is je grote voorbeeld in het leven? Naar wie kijk je op?
Mijne mamaaaaaaa!

9. Vrienden komen op bezoek, wat voor lekkers maak jij klaar?

Altijd iets anders, vaak binnen een thema. 
Zelfs ooit eens een middeleeuws banket Hypocras, vleeschpastei en Gruutbier - Google maar raak :-)

10. Stadsmens of plattelandsmus?
tjip, tjip: stadsmus

11. Geef de mensen die deze blog lezen een leuke spreuk mee?



Voilà, mijn 11 antwoorden.
De 11 feiten over mezelf zijn voor morgen. Hasta manjana!

Reacties