Doorgaan naar hoofdcontent

Miss E's beautiful crafts

Met vandaag, in deze after school special, een staandertje voor loom armbandjes.




"Je hebt hiervoor nodig: een potlood, een hamertje, enkele nagels en restjes van houten plankjes. Neem het best niet zelf allemaal uit het kot of je riskeert eerst nog onder uw doos te krijgen. Ik kan ervan meespreken..."



"Zet met je potlood een puntje in één van de vier hoeken, waar het nageltje moet komen."



"Mik daar, met veel precisie, uw nageltje op."



"Sla het nageltje in het plankje. Heel zachtjes tot je nageltje vast genoeg zit om los te laten. Let op uw vingers!"

"Eens je het nageltje kan lossen, dan mag je er ook wat harder op kloppen. Ik heb gemerkt dat dit zelfs nóg beter lukt als je het puntje van je tong hierbij iets tussen uw lippen naar buiten steekt..."



"Nu enkel nog je armbandje op het plankje presenteren en klaar! Ik heb het mijne op mijn boekenplank gezet naast mijn juwelenkistje en m'n nachtlampje. Je kan het zo ook cadeau doen aan uw beste vriendin. Tot een volgende keer!"


Idee en realisatie: miss E
Loombandjes: Crococrafts
Materialen: papa's hobbykot
Locatie: mama haren hof

Reacties