Doorgaan naar hoofdcontent

Better next time

Ik steek m'n dochters niet vaak in eenzelfde outfit, maar af en toe - eerder als spielerei - zijn ze toch wel eens in mini en maxi uitvoering te spotten.
Hier dus in enkele snel-klaar cirkelrokjes (echt dé snelste rokjes!) in een heel fijn, maar bijzonder goedkoop, bedrukt katoentje van In den beer
Ik werkte de onderkant af met de overlock, zoomde smal om (ongeveer ter breedte van de overlock) en doorstikte op een mm of 2 van de bovenkant van de zoom. 
In de tailleband zit elastiekband, dat ik 3 keer doorstikte zoals hier bij de blauw-witte broek.
(dit voorkomt dat de elastiek gaat draaien bij het wassen)



En toen ik d'r zo van de trap zag komen, dacht ik: "mini heeft precies wel zin in een fotoshoot" :-)


Niet dus! Nu ja, better next time :-)

En toen kreeg ik al snel wat anders in het vizier... 




Ik vraag me af of de medewerkers van dit fijne naaiatelier hun werkomgeving ooit al zo hebben bekeken?

Reacties