Doorgaan naar hoofdcontent

Workshop dummy


Zus werd onlangs 9 en daarom werd er naar jaarlijkse gewoonte een feestje gepland. 
Gezien 8 tegenwoordig het nieuwe 10 blijkt, dan valt 9 daar pal middenin...
Met pannenkoeken en kleurpotloden zou ik het dus helaas niet meer redden.
En alzo kwam het dat, tijdens het op maat snijden van de net geprinte uitnodigingen,
ik mezelf hoor zeggen: "wat als ik nu eens een workshop juwelen maken gaf voor je vriendinnen?"
Voor ik het goed en wel besef dat deze zin effectief hardop werd uitgesproken, 
echode er al een langgerekte "jaaaaaa!" door de woonkamer.
En zo kwam het dat deze dummy gisteren aan het workshoppen was...
Er werd wat materiaal bijeen gesprokkeld. 
Met dank aan de wederhelft die, gezien de dichtbij-winkel jammerlijk gesloten bleek,
met een briefje vol koordjes geplakt en nummertjes beschreven naar de verder-weg-winkel moest.
Er werd wat didactisch materiaal van "tinternet" geplukt (love you mister Pinterest).
Het bollen draaien kon beginnen! Met dit als resultaat:



 



Ik vond het geslaagd. Zowel de resultaten als de workshop zelf. 
Vooral omdat mijn bijzonder kritisch tiener-testpubliek allen hele toffe meiden bleken te zijn!!
En voor mijn al even bijzondere en kritische blogger-publiek: 
ik trakteer jullie dit weekend nog op de tutorial versie.

Reacties

  1. De dames boffen maar! Enne.....zelfs mijn 5-jarige had wel mee willen doen! (6 zal toch niet het nieuwe 10 worden nu?:-)))
    Gebruikte je gewone fimo klei of de zachtere "kids" versie? Weet niet of de gewone een beetje kneedbaar is voor hen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, moet ik onthouden *voor binnen een jaar of 4*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te cool feestje! Wat een mooie creaties hebben ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann