Doorgaan naar hoofdcontent

Tromgeroffel... en de winnaar van de give away is?

Jullie zaten er al op te wachten zeker? Wie wint nu die bollen!?

Toen ik de opdracht voorstelde had ik wat zandstranden, tropische waters en sterrenhemels in gedachten. En dat was inderdaad precies wat ik kreeg. 

Behalve deze dan:

"Een kleur is als een geur, het past en soms verrast. Rood is mijn kleur, het werkt op mijn humeur. Zo rood als bloed, dat geeft moed. Zo rood als biefstuk, dat maakt geluk. Zo rood als confituur, dat wakkert vuur. Van rood kan ik de wereld beter aan, het tovert mijn mond in een banaan. Een rood en vrolijk accent, samen met een goeie vent, is mijn droom met een scheutje room. Dus stuur die oorbellen naar hier, dat doet me veel plezier."


...rood als biefstuk?! ...tovert mijn mond in een banaan?! ...een droom met een scheitje room?!Say what!!!??? Welk een kleur moet ik me daarbij nu gaan voorstellen?
Ineens waren ze weg die zandstranden en turkooizen waters. 
En mijn hersenpan vulde zich stilletjes aan met flarden rood, bruinrood, rood met spikkels, een beetje gek, een beetje vrolijk, passioneel en olijk...

OK, 't was niet wat ik had verwacht, maar ik zei wel dat de winnaar de bedenker zou zijn van het kleur dat het meest tot mijn verbeelding sprak.
Dus, Annelies, ze zijn voor jou!! Bezorg me nog even je adres via info@lievekeenzus.com en ze komen er aan! Hopelijk vindt je ze mooi...

En voor wie er deze keer naast greep, ik post hierna nog de tutorial, maak je ze toch gewoon zelf!

Wat zou er in het potje zitten?
Ooooh, wat komt daar piepen?
Ik zie, ik zie...
een beetje biefstuk, een beetje vuur.
Eén paar knettergekke bollen!


Reacties

  1. Ze zijn super leuk geworden, wat mooi dat transparante rood met goud erin en de papagaaien staan er super leuk bij, ik ben benieuwd naar de tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann