Doorgaan naar hoofdcontent

Tutorial: maak zelf een paar oorbolletjes























































































































































































































































































































































En nu aan jullie!
Gebruiken jullie deze tutorial, dan hoor en zie ik graag wat jullie ervan hebben gebakken... :-)

PS: Annelies, stuur je me nog een mailtje?

Reacties

  1. Heb je de kralen gekocht? Dan was die rode wel een extreem goed gevonden kraalsoort! Mocht Annelies niet reageren schrijf ik me alvast in voor de give away om de rode te winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het zo zie hier lijkt het super gemakkelijk maar als ik het zelf moet doen vind ik die oogjes maken super moeilijk om die gelijk te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk :)
    Ga ik zeker ook eens proberen.

    Liefs,
    Miss Pixie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann