Doorgaan naar hoofdcontent

Stilletjes


The Purl Bee
't Is hier stilletjes op de blog, 'k geef het toe. 
Geen paniek, 'k heb vooralsnog geen blogger's block,noch gebrek aan creatieve ideeën. Wel in tegendeel! 
Ik heb, zo mogelijk, misschien wel té veel ideeën en projecten op stapel staan tegenwoordig. En natuurlijk véél te weinig tijd om ze allemaal te realiseren, laat staan erover bloggen! 
Maar 't komt er aan, lieve kijkbuisvriendjes! Als de radertjes in m'n brein stoppen met gelijk zot te draaien en alles daarna schoon op zijn plaats valt, dàn zul je zien... :-)



Voor vandaag heb ik alvast nog eens een kleinigheidje voor jullie.


Er speelde al een tijdje het idee in mijn hoofd om zomerjurkjes te maken waarin stof en haakwerk zouden worden gecombineerd. Ik dus op zoek naar wat concrete ideeën, waar beter dan op Pinterest, natuurlijk... Zo kwam ik deze schattige lieve jurkjes tegen (tutorial via link!)
Hoewel op Pinterest nog een SCHAT aan leuke jurkjes te vinden is hebben deze me toch meest geïnspireerd om er uiteindelijk aan te beginnen. 

Lan Fairy
Neem zeker ook eens een kijkje op de website www.lan-fairy.com
deze zijn ronduit prachtig!


En wie me volgt op Instagram weet dat ik voor deze fotoshoot veel zon van doen had. 

Check!! 
Dus hier zijn ze: de foto's!








Nog niet weglopen, 't schoonste moet nog komen!

Stof: kussensloop Zeeman - 99 cent
Haakkatoen: Boekenvoordeel - 1€99



Allez, en nu terug aan 't werk!


Reacties

  1. Reacties
    1. En O zo fantastisch om te maken. Heb er ondertussen nog ene op de naalden staan... Man, zal 't moeten zomers zijn binnenkort! :-)

      Verwijderen
  2. O, wat een mooi zomerjurkje, helemaal fan! Zo mooi de kleuren en met het haakwerk (en zo crea uit een kussensloop!)
    Veel crea plezier maar weer ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik hou wel van die projecten die verschillende dingen combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooooooi!!! Ik wou dat ik kon haken :-) dit is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is gewoon fantastisch mooi! En dat het zo goedkoop was, is dan meteen ook mooi meegenomen, maar er zeker niet aan te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai ja ik wou ook dat ik kon haken nu ik dit zie, Schoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann