Doorgaan naar hoofdcontent

Beproefd



Goede wijn behoeft geen krans.
En goeie naaipatronen al helemaal niet.
Die prijzen zich namelijk zelf!

Ik zal jullie dus de jongensblouse van de Droomfabriek niet meer moeten leren kennen...
Niet dat ik het patroon op zich zo speciaal vind,
 maar de bijhorende tutorial is bijzonder handig voor beginnende (en ook voor wat verder gevorderde) naaisters.
Het patroon op zich leent zich daarenboven tot bijzonder veel creativiteit. 
Dat getuigen de voorbeelden bij De Droomfabriek zelf al.
Maar ook ik deed mijn (bescheiden) bijdrage al...
Hier voeg ik dus vanaf heden vlotjes versie 3 aan toe.
Lijkt ondertussen een beetje op bandwerk,
ach ja, een mens grijpt al eens graag naar een beproefd recept...



Hier voeg ik dus vanaf heden vlotjes versie 3 aan toe.
Lijkt ondertussen een beetje op bandwerk,
ach ja, een mens grijpt al eens graag naar een beproefd recept...

Minder beproefd, maar evenzeer op weg een plekje als gevestigde waarde te veroveren in mijn patronenarchief is deze schattige "jegging" van Running with scissors.
Ook mét handige tutorial voor beginnende (of lichtjes oververmoeide ervaren) naaisters.
Niet merkbaar anders dan mijn vorige versie zeg je?
Zeker waar, maar ik beloof je dat er nog zullen volgen!



Kennen jullie ook zo'n "beproefde formules", 
klassiekers waar jullie steeds naar blijven teruggrijpen?
Ik hoor het graag!

Reacties