Doorgaan naar hoofdcontent

Junior High Dress - Blogtour dag 1 - Molemieke en Hutsepruts


Spitsafbijters.
Heb ik absoluut bewondering voor!
En zeker voor deze die ik jullie vandaag presenteer.
Want het is één ding om jezelf te kijk te zetten,
maar het is nog een ander om dat te doen met een spiksplinternieuw patroon, 
van een spiksplinternieuwe patroonontwerpster :-)


(klik op de foto's om naar het blogbericht te gaan)
Daisy van Molemieke's naaiblog
maakte deze zomerse versie 
en O wat hou ik van dit stofje voor deze jurk :-)

Ondinneke van de blog Hutsepruts
maakte een basisversie met verlengde mouwen,
 hij staat haar beeldig!


Vanaf vandaag te koop!
en met de code TOUR krijgt je bovendien
tijdelijk 5% korting op je ganse bestelling ;-)

BLOGTOUR
2017 februari 1 - 9 


Volg Lieveke en zus op social media 
   

Reacties

  1. Dank je wel voor de lovende woorden maar vooral een grote dank je wel dat ik mocht mee doen met de tour.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super patroon! Hier gaan nog veel dames plezier van hebben. Had te snel enter gedrukt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft vreemd om jezelf op de foto te zien maar wat ben ik blij met mijn nieuwe jurk! Super patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann