Doorgaan naar hoofdcontent

Junior High Dress - Blogtour dag 4 - ZowieZo en Mijn leven met 4 helden

(klik op de foto's om naar de blogpost te gaan)
Zoë van ZowieZo
Ah Zoë, zou ik?
... zou ik het patroon nog een maatje groter kunnen tekenen? :-)
Less is more, eenvoud siert, minimalist chic,...
geen woorden omschrijven zo goed wat jij hier hebt getoond.

Sara van mijn leven met 4 helden
In haar blogpost zegt ze momenteel even in een naaidipje te zitten.
Blij dat ze voor mij toch even achter het machien wou gaan zitten :-)
Ik ken het trouwens zelf ook goed hoor: naaidipjes.
Maarrrr... IK heb er iets op gevonden.
Ik ben patronen gaan tekenen (proest)!


Vanaf vandaag te koop via:
(PS: met de code TOUR krijg je tijdelijk 
5% korting op je volledige bestelling...)
BLOGTOUR
2017 februari 1 - 9 
Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann