Doorgaan naar hoofdcontent

Junior High Dress - Blogtour dag 8 - genomineerden in de categorie "dringend te ontdekken blogs"

Een oproep lanceren om bloggers te vinden die aan je blogtour willen meewerken kan verrassingen opleveren. 
Zo nestelden een aantal mij nog onbekende blogs zich mailsgewijs in mijn inbox :-)
Deze die ik vandaag voor jullie selecteerde verdienen zeker wat extra aandacht.
Neem maar eens een kijkje op hun blog en je zult zien waarom!
(klik op de foto's om naar de blogpost te gaan!
Miek van van miek (tja :-) 
Bij de eerste aanblik van haar frisse blog en in de vlotheid van haar pen 
wist ik al:"dat wordt iets leuks". 
Ik had gelijk! 
Dansen jullie ook even met deze twee vrolijke meiden mee? ;-)

Céline van "la fille de la culotte"
Hoe kan je nu denken dat je met zo'n blognaam NIET zou worden geselecteerd! :-)
Ik wens je gauw een pak extra volgers toe.

Ik verwelkom jullie graag morgen hier terug voor een laatste portie blogtour.
Meteen ook de laatste dag om onderstaande kortingscode te gebruiken,
dus wie nog twijfelt...


Vanaf vandaag te koop via:
(PS: met de code TOUR krijg je tijdelijk 
5% korting op je volledige bestelling...)
BLOGTOUR
2017 februari 1 - 9 
Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties