Doorgaan naar hoofdcontent

Zusdinnetjes

Zusdinnetje:
(het; v; meervoud: zusdinnetjes)

1. samentrekking van de woorden zus en vriendin
2. persoon die naast bloedverwant ook een vriend is
3. persoon die geen bloedverwant is maar beschouwd wordt als een zus


"Lieve zus, 
het is niet altijd koek en ei, 
soms zelfs helemaal niet.

Want ik ben ik, en jij bent jij. 
Zo verschillend... en toch ook niet.

Al is er soms wat wrevel, en komt er wat gedonder.
Wij zijn écht wel dol op elkaar 
en kunnen moeilijk zonder.

't is een feit: échte zussen irriteren elkaar,
maar als we een zus mochten kiezen?
Dan kozen we toch weer voor elkaar!"

... om maar te zeggen dat zoveel "zusterlijke" foto's in één fotoshoot
eigenlijk een unicum is ;-)
(en ik blij ben ze allemaal zo mooi op gevoelige plaat te hebben!) 

Norah: 
patroon jurk - Norah's Dresses - Junior High Dress
Eryn: 
patroon top - Eryn's Dresses - binnenkort te verkrijgen
patroon rok - patroonloos rimpelrokje


Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties

  1. Hier twee zussen, die toch meestal dinnetjes zijn en ook met enige regelmaat zusdinnetjes. Met zelf twee broers kijk ik vol verwondering naar de relatie tussen mijn twee meiden. Wat een mooie foto's van jouw twee meiden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann