Doorgaan naar hoofdcontent

Het geheim van een goeie 'hack'. (Lieveke en zus promotour)


Ik geef toe:
ik ben een "hacker".
Niet dat ik mij geregeld in de illegaliteit begeef door het op afstand inbreken 
in computers of computernetwerken met één of ander dubieus doel,
ik heb het hier over het creatieve proces te zoeken naar gaten in, 
of nieuwe mogelijkheden van, een systeem. Gelijk welk systeem... 
Thuis of op het werk, maakt niet uit, ik mag niets gezien of gehoord hebben
of ik ben al aan het denken hoe ik er mijn eigen ding mee kan doen.

Ik heb dus enige ervaring opgebouwd in het vak
en ik kan jullie bijgevolg met zekerheid stellen:
hét geheim van een goeie hack is...
...een goeie basis.
(als dat geen open deur was!)
Ik stak dus bij al mijn patronen heel veel tijd in het 
distilleren van de perfecte basisvorm om me ervan te verzekeren
dat het patroon overeind blijft als er een nest 'hackers' op los gelaten wordt.
En stak vervolgens even veel tijd in het hacken van m'n eigen patroon! ;-)
Dit topje is zo'n (kleine) hack. 
Ik nam voor het achterpand de puntvormige halslijn
en stikte langs weerszijden een striklint mee
tussen halslijn en beleg.
De niet-hackers onder ons, niet getreurd:
alle patronen vertrekken vanuit een basisvorm en voorzien
een aantal opties in het patroon zelf.
Alle opties staan in de werkbeschrijving uitgelegd, hier en daar visueel ondersteund met foto's.
Ik geef ook enkele tips mee hoe er extra variatie in de stukken kan gestoken worden.

Stof: In den beer - Harelbeke
Patroon: Eryn's Dresses - Midsummer Fairytale Dress - Lieveke en zus
HIER te koop


PROMOTOUR

Andere leuke versies vind je bij:

én hier natuurlijk ;-):

Blijf ons vooral volgen 
voor meer versies van Eryn's Midsummer Fairytale Dress!

    

Digitale en papieren patronen met een alternatief

te koop via
Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann